Få det fulde overblik over Microsoft Dynamics 365 Business Central familien

Microsoft Dynamics 365 Business Central

Dynamics 365 Business Central er den nye Cloud-version af Microsoft Dynamics NAV og er en komplet forretningsløsning med ERP.

Voks nemt i Dynamics 365 Business Central

Med Dynamics 365 behøver du ikke at skifte til nyt ERP-/økonomisystem mere. Dynamics 365 kører efter devisen ’start småt – voks nemt’.

Er du en mindre eller nystartet virksomhed, kan du starte i Dynamics 365 Business Central fra 1 bruger. Og du kan nemt vokse i programmet, hvis du har brug for flere brugere, funktioner og IT-løsninger. Det gælder bl.a. muligheden for tilretninger, dimensionsanalyser, pengestrømsprognoser, konsolidering, intercompany-håndtering, avanceret lagerstyring, sagsmodul og workflow.

Bliver Business Central for småt til din virksomhed, kan du nemt vokse videre i Dynamics 365 Operations, som er henvendt til store virksomheder fra 25 brugere og op.

Tæt samspil med Outlook

Systemet arbejder tæt sammen med bl.a. Office 365. Eksempelvis kan Outlook udveksle informationer med Microsoft Dynamics 365 Business Central. Også Power BI-rapporter kan integreres, så du får et bedre overblik over data og kan oprette egne rapporter.

Business Central lever i skyen

Derudover er systemet cloudbaseret og kan tilgås fra bl.a. PC, tablet eller mobil. Det giver en mere fleksibel adgang.

En familie af brugervenlige programmer

Microsoft Dynamics 365 Business Central omfatter en hel familie af brugervenlige og effektive løsninger, som nemt kan integreres og tilpasses specifikke behov. Fælles for dem er, at de hjælper jer med at automatisere og forenkle processer inden for økonomi, salg/CRM og leverandørstyring.

Løsningerne er hurtige at implementere og nemme at bruge, fordi de både ligner og fungerer som de velkendte Microsoft-produkter.

Nedenfor kan du se inforevisions tillægsløsning til Microsoft Dynamics 365 Business Central.

infoscan – nem, effektiv og billig digitalisering

inforevision har udviklet løsningen infoscan, der gør det nemt og billigt for mindre og mellemstore virksomheder at komme i gang med at digitalisere og effektivisere indtastningen af indgående bilag.

infoscan bygger på ideologien om, at et indgående bilag kun skal håndteres én gang i bogføringsprocessen og ikke forsinkes af unødige opslag eller oprettelser i andre skærmbilleder.

I infoscan foregår alt automatisk

Infoscan indlæser de indgående bilag og overfører selv de relevante data til en bogføringskladde. Det vil sige, at opgaver som oprettelse af kreditoroplysninger, indhentning af kreditor CVR-stamdata m.v. sker automatisk.

Baseret på skabeloner bliver de indgående bilag autokonteret på én samlet linje eller helt ned på de faktiske linjer, som stod i den indgående faktura.

Også arkiveringen foregår automatisk. Samtidig med bogføringen bliver det indgående bilag lagret i en pdf-version. Download produktark her

+45 39 53 50 00

info@inforevision.dk

inforevision

Buddingevej 312
2860 Søborg

CVR-nr. 19263096

Genveje