Har du praktisk og teoretisk erfaring med moms og afgifter? Har der i nogle år stået ’rådgiver’ eller ’konsulent’ på dit CV? Vil du have faglige udfordringer, et alsidigt arbejdsområde og engagerede kollegaer i et revisions- og konsulenthus, hvor både tal og mennesker tæller?
inforevision er på udkig efter en erfaren moms- og afgiftsrådgiver på fuld tid til vores skatteafdeling. Her kan vi tilbyde dig en stilling, hvor du:
Teamet
Du bliver en del af vores skatteteam, der spiller en væsentlig rolle i vores rådgivning og assistance til kunderne. Teamet hjælper husets revisorer, fagmedarbejdere og kunder med opgaver på skatte-, moms- og afgiftsområdet. Kunderne omfatter også mindre revisions- og advokathuse.
Teamet har stort fokus på faglig viden og udvikling, og det er vigtigt for alle at holde sig fagligt opdateret. Vi hjælper hinanden og er gode til at sparre om de komplicerede sager. Udover det stærke faglige sammenhold er et af skatteteamets kendetegn et rummeligt og behageligt arbejdsklima med plads til både faglighed og godt humør.
inforevision er et revisions- og konsulenthus i Søborg med cirka 140 medarbejdere. Vi er professionelle, hjælpsomme, uhøjtidelige og engagerede – et værdigrundlag, der giver en fælles forståelse og samhørighed i huset - også udenfor arbejdstid, hvor vi har mange sociale arrangementer og aktiviteter.
Opgaverne
Som moms- og afgiftsrådgiver får du ansvaret for alle henvendelser på moms- og afgiftsområdet. De fleste opgaver kommer fra kollegaerne i huset, og herefter tager du som regel selv dialogen direkte med kunderne.
Du tilrettelægger og prioriterer selvstændigt dine opgaver, som bl.a. er:
Din faglighed
Vi forestiller os, at du har en del års praktisk og teoretisk erfaring, og at du indtil nu har arbejdet i fx Skattestyrelsen, Landsskatteretten, et revisionsfirma eller en skatte- og momsafdeling i en større koncern. Du har nogle år bag dig som rådgiver eller konsulent inden for de fleste områder af moms- og afgiftsområdet, og du hviler nok i din faglighed til at holde den faglige fane højt. Du trives i et til tider hektisk arbejdsmiljø, hvor dine svar og input er afgørende for den videre fremdrift i sagerne.
Måske har du en baggrund som skatterevisor, fuldmægtig, LMM, MTA eller tilsvarende. Alternativt kan du have en baggrund som cand.jur./cand.merc.jur.
Vi forventer, at du har en generel regnskabsforståelse og gode it-færdigheder. Du trives med at optimere brugen af it og sætter dig gerne ind i nye systemer. Du forstår komplekse problemstillinger og ser løsninger. Dit engelsk er rimeligt i både skrift og tale.
… og lige så vigtigt: Din personlighed
Vi sætter stor pris på, at du synes om:
”I skatteafdelingen er både faglighed og personlighed to afgørende faktorer. Du skal have lyst til at arbejde selvstændigt, men du skal også sætte pris på at bidrage til teamets faglige og sociale liv. Du skal nyde at have varierende opgaver, mange bolde i luften og være omstillingsparat ift. de udfordringer, som løbende dukker op.”
Flemming, leder af skatteafdelingen
Vi tilbyder
Vi tilbyder dig en arbejdsplads med plads til udvikling og til at tænke nyt. Dine arbejdstider er fleksible, og du får selvfølgelig tilbudt alle de gængse personalegoder. Vi bruger mange kræfter på at sikre din faglige udvikling og klæder dig hele tiden godt på med interne og eksterne kurser.
Er du interesseret?
Upload din ansøgning og CV samt evt. karakterer og andre relevante bilag. Vi tager hurtigt stilling til ansøgningerne og indkalder til samtaler løbende. Tiltrædelse efter aftale.
Hvis du gerne vil vide mere, inden du søger jobbet, er du velkommen til at ringe til leder af skatteafdelingen Flemming Saabye på tf. 39 53 50 38.
Søg stillingenAnsøgningsfrist:Snarest muligt
Søg stillingen