Organisation

Fortællingen om inforevision begynder med en håndfuld ildsjæle, der i 1986 grundlagde en lille revisionsvirksomhed i en nedlagt kirke i Lyngby.

Stærk faglighed, tæt kundekontakt og ligeværdigt samarbejde

Dengang var det fælles fundament en stærk faglighed, en tæt kundekontakt og et ligeværdigt samarbejde, og det har vist sig at være et særdeles bæredygtigt grundlag. Den dag i dag præger det hverdagen i inforevision i forhold til såvel kunder som kollegaer.

Mindre og mellemstore virksomheder er kernen

inforevision vil være den foretrukne samarbejdspartner for mindre og mellemstore virksomheder. Vi gør hver dag vores bedste for at levere anvendelige og fremadrettede ydelser af høj kvalitet og en rådgivning, der er engageret, ansvarlig og forståelig.

Stærke medarbejdere i en sund organisation

Kvalitet og service i inforevision baserer sig på veluddannede medarbejdere i en homogen og velstruktureret organisation, kombineret med et stærkt netværk af mangeårige samarbejdspartnere.

Det hele menneske er i centrum

Vi mener, at vores åbne, rummelige og uhøjtidelige virksomhedskultur, hvor kunden og det hele menneske er i centrum, giver arbejdsglæde og de bedste muligheder for udvikling.

Et stærkt netværk til gavn for kunderne

inforevision er et revisions- og konsulenthus med stærke specialistkompetencer. Derudover har vi tætte samarbejdsrelationer med f.eks. advokater, banker og specialister inden for HR. De leverer den samme høje kvalitet, vi selv ønsker at stå for. På den måde bliver vores professionelle netværk en berigende ekstra kompetence til gavn for vores kunder.

Vi er overfor vores kunder, som vi er overfor hinanden: Professionelle, engagerede, hjælpsomme og uhøjtidelige.

Engagerede

Vi involverer os, leverer personlig service og er løsningsorienterede.

Professionelle

Vi sætter en ære i at have styr på tingene og orden i penalhuset.

Hjælpsomme

Vi deler vores viden, er nysgerrige og finder mening i at stille op for andre.

Uhøjtidelige

Vi møder hinanden og kunder i øjenhøjde på en uformel måde.

Mia Helene Aundrup, revisortrainee, ansat i inforevision siden 2017
Hvis du vil være revisor, skal du have matematisk forståelse, men man vokser lynhurtigt med opgaven, og du behøver ikke at kunne alt 100 %, før du starter. Men du skal virkelig have viljen til at udvikle dig både fagligt og personligt, og inforevision gør meget ud af at forklare, hvad der skal til, for at du kan begå sig på en arbejdsplads med påklædning, opførsel osv. Det skal man være klar til.
Emil Villum Nygaard, revisortrainee, ansat i inforevision siden 2017
Mange tror, det vigtigste ved at være revisor er, at man kan lægge tal sammen, men det handler jo om meget andet end tal. Du skal selvfølgelig kunne noget matematik, men virksomhedsøkonomi og afsætning og generel interesse for erhverv betyder lige så meget.

Jeg tror, det vigtigste er, at man viser åbenhed for at lære, lytte og hjælpe. Og så skal man være engageret og nysgerrig efter at lære.
Anette Mikkelsen, økonomichef, ansat i inforevision siden 1987
Da jeg begyndte i inforevision, var planen at arbejde som revisor, men undervejs opstod der andre, spændende muligheder for mig, og det er jeg glad for. inforevison står aldrig stille. Vi er altid i udvikling, og det gør det til en spændende, udfordrende og fleksibel arbejdsplads. Der er aldrig langt fra gulv til top, og vores omgangsform er uhøjtidelig, men seriøs. Det passer godt til mig.
Medarbejdere
140
Kunder
3100
Omsætning
+120 mio
Etableringsår
1986
Vækst pr. år.
10 %
+45 39 53 50 00

info@inforevision.dk

inforevision

Buddingevej 312
2860 Søborg

CVR-nr. 19263096